chile je napisao/la:I za to ima lijeka i to veoma efikasan snimiti reportazu i vidjeti sa eurosportom i jakim medijima da objave.
Sigurno ima ljudi koji su u tim vodama i znaju kako to ide, sigurno da bi sportski mediji rado podrzali pricu.
Ps. Treba siriti pricu itekako ali slati mailove nikako bar iz mog ugla gledanja.
Sent from my Plavo Sokocalo
Na slijepo slati mailove
Ljudima koje poznaješ, sa kojim surađuješ ili si surađivao
Ako želimo pozitivnu pricu onda mora biti relacija licna ( da se pošiljalac i primalac poznaju)
Pun je net nekih poziva za donacije, poziva za pomoc , poziva za akcije..... i mi bi se u tome utopili.
Da dam jedan primjer. Sada sam odgovorio poslovnom partneru i u mail dodao link gdje se spominje kupovina 10 godišnje karte od strane vjecnika grada Osjeka.
Takva vrsta komunikacije je normalna i nema kontra efekata
