cikazubo je napisao/la: ↑sri jul 05, 2017 1:35 pm
Amidza je napisao/la: ↑sri jul 05, 2017 1:10 pm
tm8782 je napisao/la: ↑sri jul 05, 2017 1:00 pm
Dobro ti je razmišljanje, iskreno. To ne bi bila loša opcija, e sad šta sve treba da se poklopi to fkt ne znam.
Poslano sa mog UniverseTap koristeći Tapatalk
Ja se nadam da ce u klubu nekad imati dovoljno sluha da pomognu ovim momcima, jer uopste nije lako raditi to sto oni rade, a sigurno je i finansijski zahtjevno. Vjerujem da uz pomoc kluba i live streaming utakmica ne bi bio neki problem, a ako nece klub pomocemo mi nekako. Nekom mjesecnom cifrom, pretplatom da gledamo, da se nesto osmisli. Siguran sam da bi puno ljudi bilo spremno dat pare za to. Prije nego platit neku qrcevu moju tv il nesto slicno. Samo na glas razmisljam.
Medijski segment kluba je krucijalno važan pogotovu s marketinškog aspekta, pogledaj samo you tube kanale i stranice klubova na društvenim mrežama, npr stream utakmice napraviš a u uglovima imaš logo nekog sponzora, na poluvremenu na streamu se vrte samo reklame, snimaš treninge vrtiš reklame, intervjuišeš igrače, praviš one igrice, neke specijalne emisije, anketiraš navijače, sve to približi klub navijačima a takođe privlači i nove navijače, a ova ekipa to odlično može da radi što pokazuju kroz upitnik, pregled utakmica i priprema, a kad bi imali bolje finansijske uslov, bolju opremu i više ljudstva to bi sve bilo moguće, uvijek se sjetim primjera Bayerna, ljudi odu na kinesko tržište i ponude za par eura stream svake utakmice, to je zarada milionska na jednu utakmicu, zašto mi kao klub to ne bismo mogli uraditi, ne doslovno kao Bayern već u našim realnim okvirima, za neku simboličnu cijenuod par KM ili kroz članstvo lupam od 35KM da dobiješ taj benefit da gledaš utakmicu, jer ljudi iako ne mogu doći u Sarajevo ili ako su iz dijaspore ili navijači iz drugih gradova će imati približen klub takvim stvarima, poveća ti se eventualno broj članova, sponzorima nudiš širu lepezu reklamiranja itd itd.. Možda ja to sve olako prebacim preko tastature, laički, ali ne pišem ništa što nije zastupljeno ne u Bayernu kojeg sam spomenuo sa Kinom, nego u Mariboru, Rijeci, Dinamu i sličnim klubovima iz regiona koje težimo stići, pa evo što da ne spomenuti i Široki Brijeg koji radi gotovo redovno streamove utakmica.
Onda spomenuh gore skautiranje, sumnjam da imamo svoju skauting službu, znam da su edukacije i programi skupi da bi ih neko individualno završavao, gledao sam jedan dokumentarac kako je čovjek osmislio te programe i zaradio 5mil eura, prvobitno pravio za Dortmund skauting program međutim toliki je bum napravio da mu se posao proširio i da je došao i do košarke i NBA klubova za koje je prilagođavao isti taj sistem za kretnje, statistike, ma u svaki mogući mjerljivi detalj.
To je nešto bez čega se za par godina neće moći igrati ozbiljan fudbal.
Ove teme oko 1921 tima i medijske strane kluba se sjetih jer je sinoć kolega @1921.ba napisao da nisu baš svima dragi, nisam baš shvatio da li se radi o nekim ljudima u klubu ili nekim drugim likovima, ali ekipa je odlična i žao mi je što su ograničeni i finansijama i opremom i što vjerjem iz ljubavi crpe snagu za odlične stvari koje rade i nama omogućuju da pratimo svoj klub..
Odusevljen sam ovime sto pises jer su to 1/1 moje misli na ove teme. Vjerovatno je to puno teze izvodivo u praksi, iz raznoraznih razloga, ali se slicne stvari godinama rade u klubovima vani. Treba teziti ka tome da se iskoristi puni potencijal ovoga sto 1921tv radi, jer su eventualni benefiti ogromni, po mom misljenju, a ulaganja nisu specijalno velika za takve stvari. U svakom slucaju su puno manja od placanja konvencionalnog marketinga, bilborda, TV reklama, radio dzinglova ili bilo kojeg ostatka 20. stoljeca, da ne govorim koliki je dobitak svaki novi navijac, clan kluba ili konzument bilo cega sto prozivede FK Zeljeznicar, bilo to pogledani video s reklamama, godisnja karta na tribini ili sal iz fan shopa. To ne samo da generise priliv novca na razne nacine, nego i stvara odredjenu sinergiju izmedju kluba i njegovih navijaca, gdje god se oni nalaze. Ako smo krenuli da se infrastrukturno izdizemo iznad ovog podneblja i ostali segmenti kluba trebaju ici u korak sa tim pomacima. Sve to nadopunjuje jedno drugo.
Specificna stvar u sportu je ta ljubav koju jedan navijac gaji prema svom omiljenom sportskom kolektivu. To nije racionalno i nije nesto sto se radi iz neke koristi, nego cisti uzitak i strast. Zato su takvi ljudi i spremni podrzati, pa i finansijski, nesto sto klub njima priblizava ili im omogucava da se osjecaju dijelom mase koja gaji tu istu ljubav. To se vidjelo na primjeru stolica, recimo, kod nas. To je potencijal koji se mora iskoristiti, ali takvim ljudima moras i ponuditi nesto, ne prodavati im maglu, jer oni to znaju prepoznati. Zbog toga je neki multimedijalno-marketinski pomak koji bi ukljucio, recimo, 1921tv krucijalan, jer je to nemjerljiv potencijal koji stoji ne iskoristen, funkcionise na ljubav i misice. Da se ogradim jos jednom, jer znam da je lako srat iza tastature, ali sam ubijedjen da imamo prostora za napredak u tom segmentu i umjesto da izmisljamo toplu vodu, treba jednostavno ukljuciti i podrzati ljude koji to sve vec rade sami od sebe. Malo je to i sira prica od ovog YouTube kanala, ali podjosmo od toga, pa eto.
"Situacija je bila bremenita, njegova ljubav neupitna, a on na platnom spisku. Imao je podršku svakog normalnog hroničara društvenih zbivanja." - Lav Nikolajevič Tolstoj