Kratko, jasno, j.ebitacno tacno tako bih i ja uradio. Ta marketinska agencija bi kopala i radila jer je svjesna da bi i ona dobro zaradjivala.
Ma nista sve okZ_1921 je napisao/la: ↑sri jan 25, 2023 1:55 pmSta je lose napisao momak?Dzezvar je napisao/la: ↑sri jan 25, 2023 1:23 pmBoze sačuvaj.. ..Sheldon je napisao/la: ↑sri jan 25, 2023 11:13 am
Pozdrav, odgovori su u skladu sa mojim poznavanjem situacije.
1. Nikad, a mozda ni tad
2. Nemam informaciju, na ovu temu se mnogo spekulise, cifra je u pocetku bila jako velika
3. Svi primaju redovno, uz poneka kasnjenja
4. Kad rezultat na terenu ne bude u skladu sa ocekivanjima baziranim na nasim mogucnostima
5. Kad klub bude u stanju da izdvoji 5.5 miliona km bez da ugrozi svoju egzistenciju (za 101 godinu postojanja nismo bili u tom stanju, pa ti procijeni)
6. Ne pregovara se vise ni sa jednim strateskim partnerom, traze se novi modeli (rijeci predsjednika kluba), osobe su Eldin Diglisic, ostali se ne mogu iznijeti zbog ugovora o tajnosti (takodjer rijeci predsjednika kluba)
7. U kojem periodu? Predsjednik je vrlo precizno iznio podatke o uplacenoj sumi na osnovu poreza u proteklih 12 mjeseci, odgoda je svima ista.
8. Nemam informaciju
9. Nadam se da cete ti i tebi slicni da prestanete podavljivati price o nekakvom prosenju, molbama i slicno (pitarska prica). Klub ni u jednom momentu nikakvu molbu nije imao (bar trenutna uprava), svaku akciju su vodili navijaci (clanstvo i ulaznice za derbi, kao i broj za generalnog sponzora).
Na pitanja na koja si nisi dobio odgovor, do veceras ti je rok da ih posaljes na mail, predsjednik ce da odgovori. Morat ces prije toga da se uclanis. Pozdrav.![]()
Pogotovo jer tek ulaze na naše tržište, iako su pravno već tu. Zašto se kao najveći i najpoznatiji klub u državi ne bi potrudili da ostvarimo saradnju sa njima. Bilo bi profitabilno i za njih i za nas, sigurno bismo im bili rentabilna opcija.
Jeste
vala da hoće izgoriti na ovim pripremnim utakmicama da gledamo njega ispred panja ako već ne misle dovoditi ozbiljnijeg špicaLeon_Professional je napisao/la: ↑sri jan 25, 2023 2:50 pmEvo dobit ce na pripremama pa da vidimo kakav je, moze li sta.
1:0, Hajdar i prelijep pogodak.![]()
De me ba nemoj zahebavati i tražiti izgovore više. Zaposli jednog stručnog čovjeka, daj mu 2k platu, plaćena putovanja i obroke s ekipom, određene bonuse i gorit će ti sve. Ako misliš da je 2k plus porezi puno, evo garantujem ti da bi se klubu vratilo nekoliko puta više. Kakav god da je potencijal, on je najveći u BiH kada je riječ o sportskim kolektivima i neiskorišten je. Imamo jedan od najposjećenijih stadiona u regiji i jedan smo od klubova s najvećim brojem članova. Ako ne možeš naći čovjeka da se bavi ovim stvarima, onda se dogovori s nekom agencijom, zaključi ugovor i to je to.milanribar je napisao/la: ↑sri jan 25, 2023 12:37 pmEvo po 150. put da vam napišem da nemamo ljudi dovoljno u klubu koji bi sve to što lijepo zvuči i što vi znate u teoriji da treba obavljali.
Imamo momka koji vodi stranicu, vodi članarine, bavi se odnosima s medijima i svim ostalim a kada su pripreme mora biti angažovan na tim prioritetnim poslovima vezano za pripreme.
Jasno vam je što je smanjen broj ljudi u klubu valjda vam ne moram i to ponavljat. Saniranje dugova i redovne plate i doprinosi su prioritet, jer bez redovnih plata igračima od nas nema ništa to smo naučili iz iskustva valjda.
Možete postaviti pitanje Predsjedniku normalno da li planira pojačati marketing kluba u vidu vidljivosti na društvenim mrežama i drugim platformama, radi iskorištavanja potencijala koje imamo. Pa u tom smislu i angažovanje dodatnih ljudi koji bi se samo time bavili.
Lično sam mišljenja da ovaj potencijal koji mi mislimo da imamo nije toliki. Zašto to tvrdim. Iz razloga što smo se za prošlogodišnju akciju učlanjivanja svi napeli i upregnuli, učlanjivali koga znamo i koga ne znamo, imali reklame na televiziji, radiju, svim društvenim mrežama, spotove, poruke mobilnih operatera, gostovanja u emisijama, facebook reklame, instagram itd i opet nismo stigli do cifre koja je možda optimalna a to je 15000 članova (što je neka posjeta na jačoj evropskoj utakmici). A vodimo se tom brojkom od 190.000 like-ova na facebook stranici kao nečim relevantnim. Volio bi čuti mišljenje stručnjaka iz te oblasti, šta je u realno i da li griješimo u procjeni našeg potencijala tj. baze simpatizera.
Kod našeg naroda momenat igra vrlo bitnu ulogu. Vrlo brzo dižemo ruke od nečega, par loših rezultata, par pogrešnih poteza itd, opet vrlo lako nas par zanimljivih pojačanja ili pobjeda vrati, tako da mislim da smo vrlo nezahvalna publika za neki jači marketing.