Naravno. Isti sam tiigla je napisao/la: ↑ned jan 29, 2017 12:53 pm@plaviorkestar
pa i do tih podataka možeš doći istraživanjem. Hajmo to posmatrati ovako: ti prodaješ uslugu boravka na utakmici za npr 10 KM - sjever. Sad pričam napamet: čovjeka s djetetom ne mora zanimati samo utakmica, njemu je to "porodični izlazak", gdje on želi da može na stadionu lako kupiti sok djetetu, da bude siguran da ga niko neće u glavu potrefit s nečim i da mogu i on i dijete negdje pišat na poluvremenu, a da ne dobiju 3 bolesti usput. Eh sve ovo spada u tu uslugu, a lično se slažem s tobom da postoje navijači koji ne dođu zbog tvojih razloga.
Znači i to što si nabrojao je marketing, dio koji se brine o proizvodu (usluzi).
Što se tiče igračkog kadra, tu je i specifičnost sportskog marketinga, ovisiš u dobroj mjeri o rezultatima, ali cilj svega ostalog o čemu pričamo je i da ne ovisiš SAMO o rezultatima.
@ponosannavas
![]()
volim ovakve rasprave, mogu puno toga dobrog donijeti![]()
Lazu, u ponedjeljak ce se sa njim pricati, sto ne znaci da ce i potpisati.cikazubo je napisao/la: ↑ned jan 29, 2017 1:49 pmKažu u pon-uto potpisuje Kerla. Po meni će to biti najbolje pojačanje ovog prelaznog roka, a realno svee smo pozicije baš unaprijedili koje smo tražili i nije bila samo floskula dovešćemo sve igrače za prvih 11. A Kerla će biti najbolji štoper lige, momak je uvijek bio prespreman, ko od brda odvaljen a atletičan, dobro se postavlja, duel igra odlična, dobro se postavlja ali eto nešto mu je falilo da napravi bolju karijeru..
Već smo imali priliku vidjeti konkretno u našem primjeru da su se ljudi bili "navikli" na dobre rezultate i trofeje. Zbog toga je potrebno više stvari, vrlo često i nešto novo, te razmišljanje na način da se ne oslanjamo samo na rezultat. Logično je da će biti više raje ako pobjeđujemo, ali nije dobro da samo "zagriženi" budu kada na terenu ne ide. Eh protiv toga se treba boriti kompletnim poslovanjem kluba.ChWilla je napisao/la: ↑ned jan 29, 2017 2:09 pmšto se tiče masovnijeg učlanjivanja mislim da je ideja sa "punktovima" skupa i nepotrebna u današnjem dobu. umjesto toga treba dalje olakšavati internet učlanjivanje. danas i u dejčićima ima internet, i ima pošta. ko hoće da se učlani stvarno nema izgovora - što se tiče dostupnosti.
da tih koji hoće bude što više opet je cijela nauka, ali prvenstveno se vraćamo na rezultat i osjećaj da se stvari kreću u pravom smjeru.