ChWilla je napisao/la:ma uslovljeno je brojem ljudi koji će vidjeti reklamu. gdje su evropska takmičenja ipak prilično bitan činilac...ali obzirom da i dalje nije realno da prođemo u grupu, još je važnija posjeta, članstvo i popraćenost kluba na sve druge načine ostatak godine. jer za nas evropska takmičenja i dalje traju nekoliko sedmica.
Marketing. Svi su zainteresovani da se oglase i investiraju tamo gdje je mnogo ljudi, gdje je kvalitetan projekat, gdje je nešto inn i o čemu se svakodnevno mnogo priča. Na TV-u, u printanim medijima, u elektronskim medijima, lokalno, regionalno, pa možda i šire....
Takve opcije potencijalnom sponzoru mogu donijeti dodatni **** njegovih potrošača, a samim tim i povećane promete i prihode.
Krenuli smo tim putem, ali još uvijek smo na početku, posebno u marketinškom dijelu, tu treba mnogo, mnogo mukotrpnog rada, prezentiranja, lobiranja, i sve to mora biti kvalitetno propračeno ovim gore navedenim.
Moramo se kao klub dodatno organizovati i unaprijediti po pitanju marketinga. Nije to jedan ili dva čovjeka, to po meni treba biti posebna firma unutar kluba. PR odjel, odjel za odnose sa navijačima i marketingom na stadionu, osnovne škole i omladinski pogon, društveno korisni rad i doprinos zajednici, odjel za odnose sa trenutnim sponzorima, potencijalnim sponzorima, domaćim i ino firmama... i šta sve ne.
Znam da trenutno u upravi ljudi sigurno razmišljaju o svemu ovome, ali treba vremena, ali dugo smo mi spavali u organizacionom smislu, pa je sada teško sve odjednom napraviti, a mi bi sve juče..
