Sta ti je pesimisto, ne lupaj ziv bio...
Sent from my PadFone 2 using Tapatalk
FKZ1921 je napisao/la:Čuj bacam se... Nadam se. Nekad je ovaj autocoreckt baš čudo.
SVE SI REKAODerekDuval je napisao/la:Pravila se nova tribina ili novi stadion od temelja,na njemu lokomotiva mora da ima svoje mjesto. Mjesto treba da bude tako da
tokom televizijskog prenosa bode oci svakom tv gledaocu. Jer lokomotiva je simbol,lokomotiva je bila na prvim dresovima,
lokomotiva nas je sve povezala da budemo dio svega ovoga,lokomotiva je Zeljo a Zeljo lokomotiva i to nesmijemo nikada zaboraviti.
Funkcija koju je ona dobila njenom popravkom je zaista jedinstvena u svijetu fudbala, a upravo ta funkcija sve nas u toku svake
utakmice podsjeca sta smo, ko smo i zbog cega smo tu.
Jedna od najljepsih slika koje sam vidio zadnjih godina vezanih za nas klub je slika onog djecaka koji je bio Zeljin masinovodja
na jednoj od utakmica prosle polusezone.Mozda da neko prenese ljudima u klubu ideju da djeca budu ta koja ce u pratnji svojih
roditelja biti masinovodje svaku utakmicu.Da to bude tradicija bas kao sto djeca dohvacaju lopte, pa ce se neko od njih prisjecati
i pricati svojoj djeci kako je bas on bio masinovodja kada je Zeljo pobjedio ovoga ili onoga. Bice aBd puno velikih utakmica i kao
sto se Buki sjeca da je dohvacao lopte Manceu neki novi Buki za 20 godina ce se sjecati da je bio masinovodja kada je Zeljo igrao
prvu evropsku utakmicu na Grbavici,nakon nevjerovatne akcije navijaca da se zapravo omoguci i osposobi stadion za igranje takvih
utakmica.
Zivim u nadi da ce djeci za 20 godina buti cudno i nestvarno da je Zeljo docekivao Ferencvaros,Standard ili Njukastl na Kosevu a ne
na Grbavici. Zivim u nadi da neki komentator u utakmici lige sampiona, prenese gledocima negdje daleko od Bosne,da zvuk koji su
upravo culi dolazi od lokomotive koja se nalazi na stadionu,a klub koji je upravo postigao gol ima takvu tradiciju prilikom postizanja
svakog pogotka i da objasni simboliku svega toga. Zamisljam kako bi to meni da sam stranac zvucalo nestvarno. Zbog svega ovoga
lokomotiva treba da ima funkciju kakvu ima danas i zbog svega ovoga ne bi je trebali sklanjati sa stadiona nikad.
To je moje misljenje.
Mnogi se mozda nece sloziti sa mnom, ali sad da dodje neko sa 300 miliona eura i kaze pravim vam stadion iz temelja za te pare,
uz uslov da na njemu ne bude lokomotiva, ja bih mu rekao fala tebi jarane idi odakle si dosao. Bez lokomotive nas stadion bi
izgledao poput mnogih drugih,a mi kao klub nismo niti mozemo biti jedan od mnogih niti smo to ikada bili, a ni nas stadion nakon
svega sta je prezivio nije obican fudbalski stadion. Puna je Evropa stadiona koji su kostali stotine miliona eura i oni svi
(barem meni) izgledaju isto. S druge strane malo je onih koji imaju nesto tako dragocjeno sto ih izdvaja i cini jedinstvenim.
FKZ1921 je napisao/la:Malo nas zbunjuje ovo oko istoka...da pokušam pojasniti.
Prva opcija je bila sa se u sklopu ispunjavanja uvjeta za Europu radi i istok.Kako? Da se na postojeće stanje postavi čelična konstrukcija i na nju oko 1200 stolica.
ChWilla je napisao/la:nemoj se bacati, nije jedina
imas temu na ovom nasem podforumu, @jovanmaksimovic to sve uredno vodi i biljeziDjulaga_ je napisao/la:Imao bih jedan prijedlog za ljude koji rade zvanicnu internet stranicu FK.Zeljeznicar da ubace rubriku zutih kartona.
Da znamo kojim igracim prijeti suspenzija, jer je prosto nemoguce naci statisku premijer lige?!
jovanmaksimovic je napisao/la:Prije 23.kola (Olimpik Sarajevo)
lista igraca sa zutim kartonima:
pet zutih (jedan do suspenzije):
Memija, Beganović, Bogičević
cetiri zuta (dva do suspenzije):
-
tri zuta:
Stanić (pauzira protiv Olimpika)
dva zuta (jedan do suspenzije):
Hasanović, Kosorić, Blagojević, Bogdanović, S.Stevanović, Hodžurda, M.Stevanović, Kjosevski
jedan zuti (dva do suspenzije):
E.Sadiković, D.Sadiković, Tiago, Kramarić
11 igraca su pred suspenzijom!!! Moramo se paziti da svi budu spremni za utakmicu protiv Sarajeva i Zrinjskog, znaci sto vise igraca treba da odradi suspenziju u naredne tri utakmice!!!
Grbavica je napisao/la:ChWilla je napisao/la:nemoj se bacati, nije jedina
Baš umiješ. Rekao si baš sve ono što većina nas osjeća na tu temu. Malo je takvih. Ima jedan, ali je malo hasta. Svaka čast.DerekDuval je napisao/la:Pravila se nova tribina ili novi stadion od temelja,na njemu lokomotiva mora da ima svoje mjesto. Mjesto treba da bude tako da
tokom televizijskog prenosa bode oci svakom tv gledaocu. Jer lokomotiva je simbol,lokomotiva je bila na prvim dresovima,
lokomotiva nas je sve povezala da budemo dio svega ovoga,lokomotiva je Zeljo a Zeljo lokomotiva i to nesmijemo nikada zaboraviti.
Funkcija koju je ona dobila njenom popravkom je zaista jedinstvena u svijetu fudbala, a upravo ta funkcija sve nas u toku svake
utakmice podsjeca sta smo, ko smo i zbog cega smo tu.
Jedna od najljepsih slika koje sam vidio zadnjih godina vezanih za nas klub je slika onog djecaka koji je bio Zeljin masinovodja
na jednoj od utakmica prosle polusezone.Mozda da neko prenese ljudima u klubu ideju da djeca budu ta koja ce u pratnji svojih
roditelja biti masinovodje svaku utakmicu.Da to bude tradicija bas kao sto djeca dohvacaju lopte, pa ce se neko od njih prisjecati
i pricati svojoj djeci kako je bas on bio masinovodja kada je Zeljo pobjedio ovoga ili onoga. Bice aBd puno velikih utakmica i kao
sto se Buki sjeca da je dohvacao lopte Manceu neki novi Buki za 20 godina ce se sjecati da je bio masinovodja kada je Zeljo igrao
prvu evropsku utakmicu na Grbavici,nakon nevjerovatne akcije navijaca da se zapravo omoguci i osposobi stadion za igranje takvih
utakmica.
Zivim u nadi da ce djeci za 20 godina buti cudno i nestvarno da je Zeljo docekivao Ferencvaros,Standard ili Njukastl na Kosevu a ne
na Grbavici. Zivim u nadi da neki komentator u utakmici lige sampiona, prenese gledocima negdje daleko od Bosne,da zvuk koji su
upravo culi dolazi od lokomotive koja se nalazi na stadionu,a klub koji je upravo postigao gol ima takvu tradiciju prilikom postizanja
svakog pogotka i da objasni simboliku svega toga. Zamisljam kako bi to meni da sam stranac zvucalo nestvarno. Zbog svega ovoga
lokomotiva treba da ima funkciju kakvu ima danas i zbog svega ovoga ne bi je trebali sklanjati sa stadiona nikad.
To je moje misljenje.
Mnogi se mozda nece sloziti sa mnom, ali sad da dodje neko sa 300 miliona eura i kaze pravim vam stadion iz temelja za te pare,
uz uslov da na njemu ne bude lokomotiva, ja bih mu rekao fala tebi jarane idi odakle si dosao. Bez lokomotive nas stadion bi
izgledao poput mnogih drugih,a mi kao klub nismo niti mozemo biti jedan od mnogih niti smo to ikada bili, a ni nas stadion nakon
svega sta je prezivio nije obican fudbalski stadion. Puna je Evropa stadiona koji su kostali stotine miliona eura i oni svi
(barem meni) izgledaju isto. S druge strane malo je onih koji imaju nesto tako dragocjeno sto ih izdvaja i cini jedinstvenim.
Ma sjajno!!! To je to i baš tako treba. Vidi se da imamo upravu kluba koja zna šta SVI MANIJACI i navijači Želje misle i osjećaju...Godinama pričamo da smo kamen po kamen slagali do sada bi imali izgrađen taj istok, a možda i cijeli stadion. Možda nisam realan, ali moglo bi se sa ovim projektom istoka ići i prema savezu, UEFI, nekim firmama vani, možda se neko i upeca....pokušati uključiti Švabu malo ako je moguće, nema niko nogometnih veza kao on...Izuzetno ozbiljno i profesionalno izgleda kada prezentiraš projekat, u kojem jasno komuniciraš koliki je tvoj budget, kakav ti je akcioni plan, očekivana realizacija, koji su mogući benefiti i sl. Pošteno i transparentno...FKZ1921 je napisao/la:Malo nas zbunjuje ovo oko istoka...da pokušam pojasniti.
Prva opcija je bila sa se u sklopu ispunjavanja uvjeta za Europu radi i istok.Kako? Da se na postojeće stanje postavi čelična konstrukcija i na nju oko 1200 stolica.
Treba znati da je sve ovo što se radi i sto ce se raditi privremenog karaktera i da sve ide aut kad se bude gradio novi stadion.
Obzirom da istok nije uvjet za Evropu o njemu se počelo razmišljati malo drugačije. Kako? Da se ide na varijantu da se uradi nešto, onoliko koliko bude para,ali da se ide na opciju da se to što se sad uradi, može iskoristiti u situaciji kad se bude gradio stadion.A šta je to? To je da se ukloni postojeće stanje i da se iz temelja krene nastavak na sjever. Uradilo bi se toliko koliko se mogne izfinancirati...tri reda stepenica,četiri,pet...ne znam,i da se na taj dio postave stolice. Kad se bude gradio stadion,nastavila bi se dizati tribina do visine sjevera kako je inače i planirano. Dakle, u ovom slučaju bi se potpuno iskoristilo sve ono što bi se sad ulagalo u istok. E sad...ovo bi se radilo vjerovatno nakon završetka ovih radova koji se moraju uraditi zbog Evrope. I zbog rokova a i zbog para. Tek kad se ovaj obavezni dio uradi znace se sta je para ostalo, čime se raspolaže i koliko će moći uraditi.
Eto...bacam se da nam je malo jasnije. Ovo je ideja,možda će još u nekim segmentima evoluirati, ali ćemo u svakom slučaju imati vrlo brzo informacije iz kluba.