Kada pogledamo trenutnu situaciju, ne možemo biti ravnodušni.
Stabilnost koja vlada u rezultatima govori sve – konkurenti u borbi za Evropu zaostaju 12 bodova, a žrijeb u Kupu BiH nam je dodatno otvorio vrata polufinala. To su temelji na kojima se gradi ozbiljan klub.
Pojačanja koja donose nadu
U proteklom periodu, klub su napustila dva igrača koja nisu bila okosnica tima, dok su nas pojačali Lagumdžija i Šošić, od kojih posebno Šošić obećava mnogo.
Produženi su ugovori s tri ključna igrača, a uskoro se očekuje potvrda novih ugovora za još petoricu iz prve postave. Važno je istaći da su ovi poslovi završeni pola godine prije isteka ugovora, bez ikakvih nagađanja ili neformalnih dogovora, il da se prisjetimo – Santos ostani..
Sutra završavamo prelazni rok, službenim potvrđivanjem dolaska dva Brazilca, obojica vjerovatno potpisuju 2+1, a postoji mogućnost još jednog veznog igrača ako Al Jaber ode.
Ovakav prelazni rok se ne pamti – sve je riješeno u prvih sedam dana priprema, za razliku od ranijih sezona kada bi igrači dolazili tek u trećem ili četvrtom kolu.
Povratak u Tursku – simbol stabilnosti
Poslije punih pet godina, naš klub ponovo odlazi na pripreme u Tursku. To nije samo simbolično, već jasan pokazatelj da se stvari kreću u pravom smjeru.
Fan shop i dresovi – blizu srca navijača
Fan shop se renovira i plan je da bude otvoren za derbi, s modernijim izgledom i kvalitetnijim asortimanom koji će zasigurno donijeti veću zaradu klubu.
Uz to, uskoro će biti dostupni retro dresovi po pristupačnim cijenama – savršen poklon navijačima u znak sjećanja na naš najveći klupski uspjeh – polufinale Kupa UEFA protiv Videotona.
Infrastruktura i Jug
Riješene su nedoumice oko juga – kapacitet će biti oko 5200 mjesta, a uskoro očekujemo raspisivanje tendera. Pored toga, rade se i drugi projekti na stadionu, a neki od njih su uređenje vanjskog izgleda sjeverne tribine.
O svim ovim projektima javnost će biti blagovremeno obaviještena.
Članstvo i marketing
Navijači prepoznaju trud i rad
Oboren je rekord u broju članova za samo 14 dana, s preko 5000 učlanjenih.
Idemo dalje – cilj je ove godine 15.000 članova i obaranje rekorda iz 2022. godine.
Klupske marketinške mreže izgledaju profesionalnije nego ikad – snimci s treninga, intervjui, grafike i sadržaji dižu komunikaciju na viši nivo, približavajući klub navijačima i ostavljajući utisak ozbiljnosti.
Također, po prvi put je obezbijeđen i TV prijenos svih utakmica na pripremama putem kanala MY TV, što je za svaku pohvalu.
Napokon ličimo na klub kakav navijači Željeznčara sanjaju i zaslužuju. Ovo je naš put. Ovo je naš Željo.
Idemo dalje, zajedno!

