Occasionally je napisao/la: ↑čet sep 05, 2019 5:31 pm
avlami97 je napisao/la: ↑čet sep 05, 2019 5:24 pm
ti.ZE1921 je napisao/la: ↑čet sep 05, 2019 4:32 pm
Jos jednom pitam, da li neko sa foruma raspolaze informacijom o pribliznom broju prodatih godisnjih ulaznica za sezonu 2019/2020?
To je pitanje za Klub.
Klub više ne objavljuje ni podatke o broju prodatih ulaznica i prihodu od istih, a na taj vid transparentnosti smo bili navikli.
Članovima, navijačima i simpatizerima je ostalo da se nagađa o nečemu što ih interesuje.
Koliko me sjećanje služi Klub se nije udostojio ni da blagovremeno, savjesno i na vrijeme informiše članove i navijače o dešavanjima na posljednjoj Skupštini, iako im je to propisano Statutom Kluba. Lagano, sigurno i sve što je bitno za Klub se umotava u celofan. Način rada u Klubu se promijenio. Klub je sve više zatvoren za članove i navijače i postaje samom sebi svrha, odnosno, postaje svrha samo onima koji su unutar Kluba.
Željo je Udruženje građana i to se ne bi smjelo dešavati. No, novi ljudi - novi adeti.
ZAKON O UDRUŽENJIMA I FONDACIJAMA BOSNE I HERCEGOVINE
Član 47.
(3) Udruženje ili fondacija mora učiniti dostupnim javnosti sve informacije koje se tiču
rada i djelovanja udruženja ili fondacije, u skladu s pozitivnim zakonodavstvom.
https://fkzeljeznicar.ba/zeljeznicar-im ... ana/38035/
Znam da je negdje bio clanak vezan za ovo sto pitam.
Okej, 7.08.2018. Klub je izasao u javnost da smo prodali do tada 809 sezonskih ulaznica.
29.07.2019. nakon jedne od najgorih poslijeratnih sezona Klub je objavio da je kupljeno 729 sezonskih ulaznica. Vjerujem da se taj broj dodatno poboljsao do danas.
Htio sam malo uporediti brojke i nisam uopste nezadovoljan, moze naravno dosta bolje ali nakon prosle sezone, blamaze u smislu bodovnog salda, blamaze na derbiju, blamaze da smo iz kupa ispali u ranoj fazi, dvije preturbuletne skupstine, promjena predsjednika, otkazi direktoru, nedobijanja licence i bez ikakvih aktivnosti na stadionu, navijaci su opet pokazali mentalitet. Cestitke...
Zamjerka Klubu los marketing, losa promotivna kampanja, manjak neke reklame, mogao se i osmisliti neki paket koji bi ukljucivao vise sadrzaja uz odredjene pogodnosti i popust. I pored toga veci dio navijaca je prepoznao momenat, navijacku obavezu i ispunio je. A bilo je i ovih sto su cijepali i bacali, zali boze pameti.