Sinoc sam ovo napisao Brki na glavnoj temi. Lepim ovdje da potaknem diskusiju.
Nisu ljudi lijeni nego imaju drugih problema i ne vise na netu kao ja

Klub mora imati stalnu medijsku * paljbu *
Prvi preduslov je zvanicna web stranica kluba. Ta je nedovoljno iskorištena i nema varijantu makar engleskog jezika. Peglam strane poslovne partner o Želji. Oni se cude da na stranici nema varijanta engleski, njemack. O ruskom, arapskom

i ne sanjam Fali joj još jako puno, recimo kompletan pdf Historija, videosnimci starih utakmica, prilozi o sponzorima, atomatske net poveznice sa stranama sponzora....
Nacin pisanja postova na zvanicnoj se mora iz temelja promijeniti. Klub nije poljoprivredni kombinat. Klub je emocija, užitak, nada, ponos.....
Da bi se ovo odradilo treba naravno strucnost i para

Iznerviran nacinom pisanja saopcenja na zvanicnoj stranici sam dao svojim zadatak je na brzinu analiziraju

Tu kratku analizu sam i pokazao jednom uglednom forumašu.
Ovaj tvoj prijedlog je odlican i treba raditi na njemu. Problem je da se nemere

preko noci. Posebno ako znamo da veliki broj ljudi u klubu volontira. Nadam se da ce uskoro doci i medijska komunikacija na red za rekonstrukciju.
Tek tada možemo se nadati aktivnijem ucešcu dijaspore i stranaca.
Da malo i dodam
Amerika je zemlja daleka
U Evropi a posebno na podrucju exYU je malo drugacije. Još se zna šta su emocije, još se vole stari klubovi. Ja koristim svaki trenutak da peglam ljude oko sebe o Želji. Koga treba i koga ne treba
Gledao sam tekmu MB-Zrinjski u vecem društvu u kafani. Bio je među nama i Čeferin. Nije me bilo stid da ga udavim o Želji iako sam ga vidio prvi i vjerovatno zadnji put
Unuka sam upisao u Želju nakom sat od rođenja. Nije imao ni maticni broj ni rodni list a imao je Željinu clansku kartu. Profesionalno, koliko mogu, uvijek cu se staviti na raspolaganje klubu. Zašto hvalim sebe

? Ma koliko se pojedinac trudio bez konstantnog aganžmana kluba mala je korist.
Juce na sastanku u firmi pitao sam našeg gurua za marketing sta bi mogao klub da odradi prema potencijalnim ulagacima iz inozemstva.
Malo smo cackali po netu. Zaustavili smo se na novom zidu tribine na pomocnom terenu. Budali je jasno da je to super oglasni prostor. Strucnjak je predložio da klub pošalje javni poziv , prije svega, firmama u vlasništvu dijaspore a i ostalim i ponudi mogucnost saradnje. Sa za trecinu nižom cijenom oglasnog prostora od uobicajene klub cini prvi korak ka privlacenju ulagaca. Kada jednom imaš zadovoljnog partera sve drugo je nadogradnja na obostrano zadovoljstvo.
Da se ne lažemo, svako ko voli ovu zemlju je frustriran situacijom, ljubitelji sporta su frustrirani ocajem našeg sporta. Željo je svijetli primjer da se može kada se hoce. Ubjeđen sam da bi još više pomogli klub ako bi se markentiški pojacala akcija prema iseljenicima. Barem u Evropi
