
Malo priče o Salki Jazvinu, Zakaricu i tako to
Povreda. Valjda dobio udarac na treningu.salemprolic je napisao/la:Ne upratih da li je neko napisao razlog zasto danas nije bilo Memije? Da li je neka povreda sitna u pitanju?
Slažem se u potpunosti, ali prije svega toga treba da se osigura neka minimalna logistika odn. organizacija. Za mene je nepojmljivo, da se npr. predstavljaju ljetos novi dresovi i pun grad bude dijaspore a u shopu im se kaže nestalo dresova, navrati sutra. Ista stvar sada za novogodišnje praznike!Brkoo je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 7:06 pmSto se tice fan shopa i marketinga u globalu iznio bih neke svoje prijedloge u vezi toga.
Online Fan Shop, to mora biti prioritet kad se prica o fan shopu i opcenito marketingu, to bi svake godine klubu donosilo prihod od minimalno 100 hiljada KM. Garantujem da bi minimalno hiljadu ljudi iz dijaspore kupilo nas dres ili neki drugi artikal da je moguca online kupovina. Nek je cijena dresa 70 KM, plus printanje svog imena jos 10 KM(za clanove npr. dres 60KM), nek hiljadu ljudi kupi imas zaradu 80 hiljada KM, a kupice dosta vise ljudi u to sam uvjeren..
Druga stvar vezana za fan shop su prostori, odnosno otvaranje fan shopa na vise lokacija u gradu, izabrati strateski vazna mjesta koja posjecuje veliki broj turista. Jednostavno imate ljude iz dijaspore koji ne znaju da postoji Zeljin fan shop na Grbavici i onda ce negdje u gradu kupiti neki polovan dres naseg kluba kod nekog ko to ilegalno prodaje. Za par godina krenuti sa otvaranjem fan shopova po citavoj drzavi. Umjesto sto npr. ljudi iz Brckog prevale toliki put da bi kupili dres Zelje u Sarajevu, omoguciti tim ljudima da i u njihovom gradu to isto mogu uciniti, ista stvar i sa ostalim dijelovima drzave gdje Zeljo ima svoje navijace i simpatizere.
Treca stvar vezana za fan shop je sama ponuda u fan shopu, vise se ne smije desavati da dodje hiljadu dresova, to se proda za par dana i onda nema dresova do sljedece godine, to je nedopustivo. Ako Mirso Gong ne zna onda mu hvala na svemu ali treba onda pustiti nekoga ko zna da radi.
Sto se tice clanskih karti, sad smo blizu broja od 5000. Ja sam misljenja da je rad na terenu tu najvazniji. Angazovati ljude koji bi bili rasprostranjeni po citavoj drzavi, postavis standove i prodajes clanske kartice, ljudima se plati npr. dnevnica, nek bude 40KM(ko dvije clanske), a korist bi bila visestruka.
Ne bih rekao da je baš tako.Evo primjer kada jedan forumaš uvrijedi sve forumaše i taj se post ne briše a odgovor na uvredu istog trenutka briše.Iz vašedalje kumunikacije se vidi da ti znaš ko je doticni i zbog toga ga preferiraš i njemu dozvoljavaš uvrede.Evo post.storm_raider je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 6:21 pmDok god se bavite realnim stvarima, a ne jedni drugima, naravno da niko nece brisati. Dok god je vasa kritika konstruktivna, a ne destruktivna, naravno da niko nece brisati. Dok god je vase misljenje definisano zdravim razumom (pa i pogresnim informacijama), a ne bolesnim pobudama, naravno da niko nece brisati.
Sto se tice fan shopa, nisam zadovoljan! I ova anketa i njen rezultat mnogo toga govori. Ovo je crveni alarm sto se tice fan shopa i marketinga.
koliko se ja sjecam, bio je pokrenut taj proces da se prizna titula dok je Gredić bio direktor, sta je dalje bilo nemam pojmajovanmaksimovic je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 6:15 pmhttp://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.p ... id=1224990
evo zvijezda trazi priznavanje titule iz 1946. godine, hajduku je priznata takodjer... jesmo li mi predali zahtjev za to?
treba ovo aktivirati, dok neki prisvajaju titule, bez da se playoff odigrao...19adi21 je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 8:05 pmkoliko se ja sjecam, bio je pokrenut taj proces da se prizna titula dok je Gredić bio direktor, sta je dalje bilo nemam pojmajovanmaksimovic je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 6:15 pmhttp://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.p ... id=1224990
evo zvijezda trazi priznavanje titule iz 1946. godine, hajduku je priznata takodjer... jesmo li mi predali zahtjev za to?
evo smo stigli, hvala sto pitasstorm_raider je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 7:04 pmNeka neko poruci @1921.ba da se ostavi veceras curica i neka mece ove klipove.
Tehnologija brzo napreduje, ali mi se ovdje općenito često ponašamo kao ja kad su u pitanju mobiteli: izlazi ajfon 7, velike najave na najvećoj sceni, svakakva čudesa, novi operativni sistem, ovo-ono, a ja zaglavio na onom broj 4, i tu sam sve dok mi Viber može.cikazubo je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 6:54 pmVjeruj mi i ja sam tradicionalista teški, ali ovo su stvari koje ne koštaju a znače, ne bi nikad pisao ove stvari prije par godina kada se sve to podrazumijevalo, međutim klub napreduje na svim poljima rapidno, ne moramo nabrajati šta se sve izdešavalo naročito u zadnjih godinu dana, imamo baš opipljiv napredak, a sve je to tek početak nekog novog načina poslovanja i funkcionisanja, i onda u svemu tome imaš taj dio koji je najlakši za održavanje a on je totalno zapušten i baš je upečatljiv, ne kažem bezveze kod ovih simpatizera a ne bolesnika. Mislim da je smiješno pričati o tim stvarima, skoro sam gledao stream Konynog treninga na fb koji je pratilo nekoliko stotina ljudi bez ikakvih problema, pa jel problem da klub ima svoju kameru, da obezbijedi jak signal i streama npr preko facebooka tekmu, danas normalna raja pravi streamove svakodnevno, to su sad smiješne stvari pa s toga i mislim da na to ne smijemo gledati u smislu mi smo u Bosni to je sve okej. Fan shop posebna priča, eto vratite na Hayatu dio kad se Adisa osvrnula na asortiman u fan shopu, pa ono je jadno, sve sami bokalići, par polica potpuno prazno, nekoliko šalova, nekoliko starih Joma dresova, mislim stvarno je to jadno vidjeti, a imamo toliko talentovanih ljudi u armiji Željovaca koji već rade s tim stvarima, koje su sjajnog dizajna i kvaliteta. To klub defintivno mora preuzeti na svoja leđa kad završe ugovor s Gongom, bolje da u fan shopu imamo samo tekstilne stvari koje ionako najbolje idu, nego da se držimo tih staklenih i plastičnih artikala a zapustiš ono najbitnije a to su majice, dukserice, dresovi, šalovi, a kao što rekoh ima već par momaka koji sami proizvode takve stvari na vrhunskom nivou, mora marketing puno puno bolje, dosta kaska za ostalim segmentima..Roberto Baggio je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 6:36 pmMislim da se ova baš mlađa raja općenito najviše žali na ove ovakve stvari, ovi što su se maltene rodili sa smartfonom u ruci. Ja evo imam 30, još mlad čovjekcikazubo je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 5:22 pmOvaj portal je jedini zvanični medijski partner kluba a na istom najmanje informacija o Želji, eventualno se preuzmu slike sa zvanične i to je to. Po meni je za to krivac i klub, marketing je u globalu 0, a to nisu neke neizvodive stvari, jel problem napraviti stream a postoji milion načina danas da se to uradi, jel problem kupit profesionalni aparat pa da gledamo slike u normalnoj kvaliteti na zvaničnoj a ne da se kamerom mobitela sumnjivog kvaliteta slika , jel problem praviti neke zajebancije s igračima, kvizovi, izazovi, igre na treninzima, problem uzet ponekad izjavu od strane struke, to su sve stvari koje skoro ništa ne koštaju a mnogo znači navijačima pogotovu onim koji i nisu baš bolesnici, na taj način simpatizerima približiš igrače, približiš im klub jednostavno. Marketing je jednostavno ostao na istom nivou kao i prije par godina, fan shop kao sastavni dio tog segmenta je nikad gori, na onoj emisiji na hayatu me stid bilo kad snimiše police fan shopa, samo bokalići za rakiju, 2 vrste šalova, poneka baby flašica, i nekoliko starih garnitura joma dresova, i par ovih novh diadora, dok sve napreduje u tom dijelu smo baš zaostali, a i medijski partner samim tim se uklapa u sve to..
Još jednom hvala Larsu i jaranu št su nam omogućili da koliko toliko ispratimo današnji meč., a jako dobro se sjećam vremena kad nisam imao ni mobitel, ni računar, ni internet; kad sam Želju slušao preko radija ili gledao preko teleteksta, kad sam čekao sportski dodatak poslije dnevnika da bih uopće saznao rezultat sa neke gostujuće utakmice. Danas kada imaš pristup svemu i svačemu, čovjeku začas zine guzica. (Ne govorim ovo, naravno za tebe, samo sam uzeo tvoj post da se nadovežem sa ovim svojim.) Naravno da smo zaostali, kao država ćemo uvijek i biti zaostali u svemu, takva nam nafaka. Doći će i ovo što bismo mi već sad željeli, kroz par godina ispunit će se većina ovih naših današnjih zahtjeva i želja, pa ćemo i tad željeti nešto drugo što drugi odavno imaju. Ali ima i neku posebnu draž ova naša zaostalost.
Vrhunski evropski fudbal je odavno jedna ogromna industrija, haman pa neljudska ekonomska mašinerija, sa svim ovim o čemu ti pišeš, uzdignuto na razinu do koje se mi nikad nećemo ni približiti. Ali zato, kod nas zaostalih još uvijek imamo posla sa ljudima. Ovo danas je fantastičan primjer, kako se pravio stream.
Treba napraviti dokumentarac o ovome.
![]()
Anarkia sad razumijem nakon odgovora, s1 radi streamove košarke i znam da je to uvijek full hd i baš profesionalno, ne rade nikad polovično, a nije malo 400KM za neki prijateljski meč, izvinjavam se ako sam prešao granicu u kritikama danas.
Pare smo skupili i skupljamo jer smo u poodmaklom stadiju neke teske bolesti za nasim klubom.. Tim bolesnicima nikakav marketing nije uslov za podrsku i takvi ce uvijek biti na stadionu i popratiti sve klupske aktivnosti.. S druge strane sam projekat rekonstrukcije i izgradnje stadiona je marketing sam za sebe jer nam je stadion svima godinama bio bolna tacka.. Ako cemo objektivno mi kvalitetan marketing nikad nismo imali a nemamo ga ni sada.. Kampanja "Mi smo zeljini, Zeljo je nas" je jedina vrijedna pomena i jedina koje se mogu sjetiti.. Bez dobrog budzeta ga ne mozemo ni unaprijediti nesto pretjerano tako da se ne trebamo puno zamarati.. Fan shop sam po sebi nema veze sa marketingom i on se uz mala ulaganja ali vise rada i pameti moze dici na puno veci nivo..AsharaK je napisao/la: ↑sub jan 28, 2017 8:06 pmAvlami moram se sloziti sa tobom. Nas je marketing nikad nije bio bolji, ne mozes ti tek tako prodati 400 stolica, i ne mozes skupiti onoliko para za akciju "Kupi stolicu za Evropsku Grbavicu" bez marketinga. Fanshop jest na niskim granama al vjerujem da ce rasti i to ...