salle86 je napisao/la:Svaka čast momcima koji su kačili ove, ne znam ni ja kako bi ih nazvao

, pozivnice za utakmicu po gradu, ali mnogo bi ljepše bilo da klub zakupi recimo 10 bilborda na nekim udarnim mjestima i tamo da to stoji, naravno ljepše, europski. A kad nema mečeva, te sedmice staviti ono učlani se u klub i sl.
Onako samo naglas razmišljam, nego bil se to financijski isplatilo?
Da sam primljen u marketing odjel kao što nisam haha, ovo je jedna od stvari koje sam htio predložiti. Meni se ova ideja jako svidjela kao što ti reče, izgleda mnogo ljepše, europski, ozbiljnije, a i mislim da bi se kroz posjetu isplatilo, koliko toliko...U svakom slučaju i da ne dođe neko na utakmicu, zbog tih samih bilborda, pričaće se o Želji i to u pozitivnom smislu, što je jako bitno. Kod nas u državi je takva situacija da moraš kupce (navijače u našem slučaju) stalno podsjećati, vući ih za rukav da kupe tvoj proizvod (da dođu na utakmicu, posjete fan shop, kupe dres itd...). Da ne duljim, klub prije svake domaće tekme ne treba, već mora ''bombardovati'' ne samo navijače već sve građane putem fb-stranice, bilborda, tv reklama, radio reklama da izdvoje 2-3 sata vikendom i dođu na Grbavicu da pogledaju utakmicu našeg Željezničara.
Iskreno večeras sve preko 4 milje je uspjeh. Rezultat 2-0 (jer sam tako tipovao na ligi prognozera

)
