@Dominic
ned feb 09, 2020 3:27 pm
@ocasionally, tamo te na rekonstrukciji stadiona nesto pitao ti nista.
Hajmo ovdje. Ako se dobiju 2 miliona iz budzeta KS kako su najavili/predlozili, pa da vidimo hoce li SDA banda smjeti to skinuti, sta se moze uraditi na Jugu ako se pocne u septembru, kako se najavilo? Nasi vjerovatno misle na neku pozitivnu energiju s pocetkom radova, prodaju stolica navijacima, ponekom sponzoru i sve to po onoj ´´sto se zapocne graditi uvijek se zavrsi´´. Tu sam potajni optimist. Mogu li se za 2 miliona uraditi pripremni radovi ojacanja zemlje iza tribine i bar temelji postaviti? Racunam da ce navijaci s Juga morati preci na Sjever ili Istok dok se ne zavrsi tribina.
Sve si odgovorio drug.
UKUPNA CIJENA
1. Tribina iz 2017. 5.500.000,oo KM
2. Tribina iz 2019. 5.000.000,oo KM
UČEŠĆE KROVA U CIJENI
Nađite video od prezentacije projekta Tribine 2017. i čuti ćete podatak da krov učestvuje sa 1/3 cijene
Ovu tribinu iz 2019. ne bih komentarisao ali eto ispade da bi cijena krova bila niža a zbog konstrukcije primjenjene na njoj.
OSTAJE 3.500.000,oo KM
PRIPREMA TERENA - KLIZIŠTE
Ima u Građevini jedno pravilo prilikom izvođenja radova-procjene količine planirane armature ili koju marku betona koristiti a najčešće u situacijama kada se nemaju svi ulazni parametri. Primjenjuje se formula KMS.
Formula KMS nije na Wikipediji, da ne guglate džaba.
Doslovno; KOL'KO MOŽE STATI
"Naguraj armature, ne pitaj"
Malo sam se našalio a sve zbog moguće situacije da ti je ograničen budžet, da ispitivanja terena nisu egzaktna i da se ne daj Bože nađe neko sa stavom " - Ne pretjerujmo! Možda se to klizište nikad i ne aktivira" . Ako bi se pitali vlasnici nekretnina iznad Tranzita, cijena (čitaj ugrađena armatura) bi bila duplo veća od projektovane. Investitor ( a svi se tu možemo prepoznati u situacijama ako smo ikada planirali pojedinačne stavke neke gradnje ili adaptacije objekta) bi išao do najbliže kvote zadanog mimimuma.
Pri izgradnji Istoka naišlo se na probleme saniranja klizišta nastalog nepostojanjem kanalizacije susjedne parcele i trošak je bio nekih 100.000,00 KM. Znači samo taj dio neposredno uz prolaz čoška Istoka prema Jugu.
Ni jedna verzija Juga 2017. ili 2019. nije dala konkretan podatak šta i kako planiraju sa sanacijom Klizišta.
Prosječna cijena 1 m3 betona sa učešćem armature, iskopa, šalunga... bi mogla biti i do 400 KM.
Govorimo o cca 1500 m3. Cijena...
OSTAJE 2.700.000,oo KM
Znamo svi da je Istok koštao 2.010.665,oo KM Dužina tribine bi odgovarala Jugu sa uključenim "zdenkama" Visina je također istovjetna tj 26 redova.
azlika od 700.000,oo KM ! Dvije solucije..
Prva SANACIJA KLIZIŠTA bi vjerovatno bila veća.
Druga Opremanje poslovnih prostora ( 2017.) ili izgradnja Parkinga (2019.) bi učestvovale sa tih 700.000,oo KM
Najbitnije
FINANSIJSKA KONSTRUKCIJA
Bez nekih 70% planirane cijene ( onih 5 miliona) nam se ne bi ni dozvolilo da krenemo. Građevinska tj početak završetak ima svoj rok. Nije džaba napisan.
Ne bi nam dozvolili da započnemo i onda čekamo sljedečeg investitora za sljedeću fazu.